O SKLEPIE
Sklep internetowy jest prowadzony przez firmę:
Maciej Rudnicki, 51-413 Wrocław, ul. Klecińska 5
REGON: 930428577, NIP: 895-101-30-87
ZAMÓWIENIA
- Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć, każda pełnoletnia osoba, która jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terenie Unii Europejskiej, lub firma posiadająca siedzibę na terenie Unii Europejskiej.
- Zakupów detalicznych można dokonywać bez obowiązku rejestrowania się w sklepie. Rejestracja jest jedynie pomocna przy późniejszych powtórnych zakupach.
- Wypełniając formularz zamówienia lub rejestracyjny klient potwierdza zawarte w nim dane jako prawdziwe. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wyplenienie formularza, podanie dokładnego adresu i nr telefonu dla kuriera lub dodatkowych ustaleń, jeśli będą niezbędne.
- Sklep odmówi realizacji zamówienia, jeśli dane klienta będą niepełne, nieprawidłowe, nie będzie można nawiązać kontaktu z klientem, lub jego adres e-mail okaże się nieprawidłowy.
REALIZACJA
- Sklep internetowy jest automatyczny i nie wymaga dodatkowych maili czy telefonów z ustaleniami. Wszystkie informacje i opcje zamówień można wybrać ze sklepu, w tym celu prosimy o dokładne czytanie opisów i zapoznanie się z funkcjami systemu, ułatwi to Państwu poruszanie się po sklepie. Dodatkowe informacje o naszych produktach można znaleźć w głównym serwisie.
- Po przesłaniu zamówienia dostaniecie Państwo automatyczne potwierdzenie e-mailem: o dotarciu Państwa zamówienia, następnie potwierdzenie o przyjęciu go do realizacji i/lub otrzymaniu wpłaty, następnie informację o wysyłce towaru.
- Termin realizacji zamówień to zwykle 2-5 dni roboczych na terenie Polski oraz 5 – 7 dni na terenie Europy i liczony jest od następnego dnia roboczego od przyjęcia zamówienia do realizacji. Sposób dostawy wybierają Państwo podczas składania zamówienia. Paczki wysyłamy za pobraniem jak i po przedpłacie na konto.
- Numery rachunku do wpłat oraz dane naszej firmy są podane w szczegółach zamówienia oraz w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy zawsze podawać numer zamówienia oraz swoje imię, nazwisko i adres w celu identyfikacji wpłaty.
- Nie ma konieczności wysyłania do nas potwierdzenia przelewu – czekamy aż wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie. W przypadku zmian w zamówieniu termin realizacji jest liczony od dnia ostatniej modyfikacji.
- Wszelkie inne ustalenia i informacje możliwe poprzez e-mail podany w dziale KONTAKT lub telefonicznie.
WYSYŁKA
- Na terenie Wrocławia towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy we Wrocławiu przy ul. Klecińskiej 5, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00.
- Dowóz na terenie kraju – kurier DPD, kurier InPost, paczkomaty InPost. Transport na terenie Unii Europejskiej – wyłącznie kurier DPD.
- Zakupy na kwotę powyżej 600zł są wysyłane na koszt naszej firmy, opłaty za wysyłkę nie są doliczane.
FORMY PŁATNOŚCI
- Płatności on-line: PayPal, Przelewy24
- Przelewem na konto podane w posumowaniu zamówienia
- Gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy (tylko przy osobistym odbiorze zamówionych produktów)
- Przy odbiorze przesyłki za pobraniem – u kuriera lub w paczkomacie.
GWARANCJA
- Towar jest nowy i objęty gwarancją producenta/dystrybutora i jej okres jest taki, jak podano w opisie konkretnego produktu.
REKLAMACJE
- Rezygnację z zamówienia, które nie zostało jeszcze zrealizowane prosimy zgłaszać e-mailem lub telefonicznie, koniecznie podając nr zamówienia oraz swoje dane.
- Jeżeli po odebraniu przesyłki okaże się, że zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub produkt ma jakiekolwiek wady prosimy niezwłocznie zgłaszać ten fakt e-mailem lub telefonicznie podając nr zamówienia oraz swoje dane. Termin składania takiej reklamacji to 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru (na własny koszt) na adres sklepu:
Maciej Rudnicki, 54-413 Wrocław, ul. Klecińska 5 załączając dodatkowo opis wady produktu oraz swoje dane i nr zamówienia. - Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu lub skutki zaginięcia przesyłki.
CENY
- Wszystkie końcowe ceny podane w sklepie są cenami brutto – zawierają VAT, jednak dla wygody wyświetlane są także ceny netto.
- Do każdego zamówienia jest wystawiana odrębna faktura VAT, jeżeli jest to zakup przez firmę, prosimy zaznaczyć to w zamówieniu oraz wpisać dane firmy wraz z nr NIP
ZWROT TOWARU
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów, gwarantujemy naszym klientom możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem otrzymanych dokumentów. Wypłata należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W momencie akceptacji formularza do składania zamówienia zostaje zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną i sklep internetowy przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
- Sklep internetowy przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r., nr 100, poz. 1024) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Sklep internetowy przetwarza dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu rozpatrzenia ewentualnej reklamacji oraz dla celów statystycznych.
- Klient ma prawo wglądu do treści swoich przetwarzanych danych w każdym czasie, jak również ma prawo do ich aktualizacji oraz żądania ich usunięcia. Dane osobowe podawane są dobrowolnie.
- W przypadku powzięcia przez sklep internetowy wątpliwości, co do zgodności z prawdą bądź aktualności podanych przez Klienta danych w formularzu zamówienia może on wezwać Klienta do niezwłocznego usunięcia nieprawdziwych danych bądź ich aktualizacji.
- Administratorem wszelkich danych osobowych: Maciej Rudnicki, ul. Klecińska 5, 54-413 Wrocław
- Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach wymaganych przepisami prawa.
- Dane osobowe klientów sklepu internetowego przechowywane i przetwarzane będą do momentu wniesienia sprzeciwu.
- Klient ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
- Klient ma prawo prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO, gdy uzna iż przetwarzanie danych osobowych użytkownika narusza przepisy RODO.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie inne informacje można uzyskać kontaktując się z nami e-mailem lub telefonicznie.
- Firma zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego,
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
- przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego
- realizacji dużych zamówień w osobnych partiach.